Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 3. september 2013

Energiforladt.....

Har ramt min trætte periode igen. Kommer afsted til træning om morgenen, men savner overskud og energi. For mig er den eneste løsning blot at hænge i. Dropper jeg træningen kan jeg blot ende med at blive mere træt og have endnu sværere ved at komme igang igen.

Så jeg kæmper. Det positive er, at efter Golds Gym er renoveret, har de fået nye cardio maskiner. Og i disse maskiner, kan man gå på nettet og se trænings videoer. Det er med til at holde energiniveauet under cardio lidt oppe. Ellers fik den i morges fuld gas på musikquizzen som podcast. Ikke at jeg løb hurtigere af den grund,men det er bare lidt sjovere, at have noget fedt at lytte til i ørene.

Vender forhåbentlig stærkt tilbage med lidt mere energi i den længe.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar