Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 25. september 2013

Den bedste tid på året...

...er netop nu. Grunden til dette er ikke vejret (selvom det faktisk her i Mumbai er ved at være ovre med monsoon og solen er på vej frem), men derimod, at mange af de store fitness konkurrencer finder sted nu her.
Motivation...

  • Debutantstævne (i DK) den 7 september
  • VM (i Ukraine) den 15 september
  • Stavanger Open (Norge) den 21 september
  • Olympia (USA) den 28 September
  • DM den 5+6 oktober
  • Sheru Classic (Indien) den 26+27 oktober
Alle disse stævner/begivenheder er med til at give mig motivation til min træning. Det er super fedt at kunne se live stream fra disse konkurrencer og selv sidde og heppe samt gætte lidt med på placeringerne.
Jeg kommer kun til at være til stede fysisk til Sheru Classic, hvilket jeg også glæder mig til at opleve igen.

Jeg kan kun anbefale folk der gerne vil stille op, at tage til en konkurrence og se det live, inden man kaster sig ud i diæt mm. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar