Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 7. september 2013

Laaaaang weekend forude

Ja der er helligdag/festival i Indien på mandag så dermed en dejlig lang weekend.

I weekenden står den altid på træning, da jeg elsker at træne i weekenden. Der er ingen tidsstress og jeg behøves ikke tidligt op, for at træne. Men i morges var dette ikke tilfældet. Vågnede 6.50 og kunne ikke sove længere. Heldigvis følte jeg mig faktisk ret frisk, hvilket er typisk, når man nu ikke altid gør dette i hverdagens.

Nå men energien er tilbage og fik kørt en super omgang træning igennem. Mine ben er HELT færdige nu. Efter en gang styrke af ben og skulder og biceps stod den på løbebånd. Jeg er aldrig helt klar over hvor langt det bliver, da det afhænger lidt af humør og energi. Men idag blev de til 7 km. Det var dejligt men også ret hårdt.

Hjem og så var jeg klar til livestream af debutant stævne i fitness, men det virker sku ikke... Tis... Nå men hygge på sofa med en dejlig frokost og mads og monopolet i radioen. Det må være det næst bedste.

I morgen står den nok på lidt anderledes træning og et dejligt ophold på luksus hotel her i Mumbai. Det kan lyde mystisk at tage på hotel i den by man bor i, men det er jo en ret stor by og hotelophold hernede er bare super forkælelse.

Dagens frokost....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar