Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 6. september 2013

This is India

Endelig havde jeg her til morgen min almindelig energi tilbage og havde sat mig op til at skulle prøve spinning igen. Jeg har ikke været på en spinningtime i over 5 måneder, så var spændt på at prøve dette igen.

Fik trænet lidt styrke inden og derefter op og klar på cyklen med mine spinningcyklen. Den cykel jeg havde valgt var ikke helt super, så ville lige skifte til en anden, meeeen.... Min ene lås på skoen ryger af skoen og siddet nu fast på pedalen.. Tis. Får fat i nogle folk, men de kan ikke få min lås af. Det skal siges, at 95% af medlemmerne kører med alm sko og ikke spinning sko med låse på.

Lettere frustreret over at ikke kunne køre, ser det nu også ud til, at der ikke er nogen time alligevel. Jeg er den eneste i lokalet og timen er allerede 10 min igang.
Det skal siges at folk kommet ofte for sent til timerne incl instruktøren, men det ligner ikke at der er nogen time idag. Hmm igen time og ingen sko.

This is India.... Men træls endelig at være klar og så sker dette. Nå men jeg vil prøve at gemme min energi til en ny omgang træning imorgen. I Indien bliver man nødt til at trække lidt på skuldrene over sådanne ting :-)
Mine spinningcyklen - nu kun med en lås.. Den anden sidder på cyklen i Golds Gym

Ingen kommentarer:

Send en kommentar