Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 13. september 2013

Hørt på kontoret

Og ja på det indiske kontor... " Michael løber 20 km, ja han løber rigtig meget... Det er ikke sundt.. Alt for meget motion. Lene hun havde mange muskler da hun kom til Indien, nu har hun ikke så mange.. Det er bedre... Michael han laver for meget"

What.......... Der er vist en der ikke helt har styr på fakta. Jo jeg er måske blevet lidt mindre, men tror ikke min muskelmasse har ændret sig særlig meget.
Og Michael, tja jeg plejer jo at slæbe ham med i fitness hver morgen. Nogle gange får han lov til at blive liggende, men åbenbart er det ham der laver mest.

Ja ja jeg kunne blot grine over det :-)

Og dagens aftensmad er lige så rutinepræget som morgenmaden. Aftensmad er ofte æggepandekage eller wraps med tunmousse. Nemt og lækkert.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar