Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 16. september 2013

Motivation

Motivationen er ikke altid til stede, og hvad gør man så? Tja pt er min ikke på det højeste så kneb må tages i brug.
Jeg anvender ofte følgende:
  • Hvis morgentræning, så bare op og afsted. Ingen diskussion med sig selv, om man nu ikke skulle sove lidt længere. Simply just do it - ingen grund til at give sig selv et valg.
  • Planlægger min træning i hovedet, så jeg ved hvad jeg skal lave
  • Lytter til fed træningsmusik inden jeg tager afsted, for at få de gode humør frem samt motivationen
  • Kigger billeder af andre atleter og minder mig selv om, at det er jo sådan jeg gerne vil se ud.
  • Laver trænings aftaler med andre (dog lidt svært for mig her i Indien)
Find ud af hvad der virker for dig og brug de små kneb til at komme afsted - en træning er aldrig fortrudt, når man først er færdig

MOTIVATION

Ingen kommentarer:

Send en kommentar