Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 18. september 2013

Net shopping - protein barer

Jeg har fået mig et yndlingssted at net shoppe barer – iHerb (iherb.com)

De har et super udvalg og til gode priser. Det er på trods af at de skal fragtes fra USA, men det kan stadig betale sig. Jeg har netop bestilt en ny omgang. Jeg holder mig til små pakker (hellere flere små en en stor), så er fragten ret lav og jeg har heller ikke haft problemer med moms eller lign.

Sidste bestilling fra Iherb

Jeg har 3 forskellige barer jeg er fan af:
-         Quest
-         Chokolite
-         Carbdiet

For mig er kravet til en proteinbar at den ikke skal over stige 200 kcal, ellers bliver det mere slik end en bar og ligeledes for mange kalorier til en proteinsnack. For det er en snack, men en super dejlig snack. Derudover kigger jeg selvfølgelig på proteinindholdet. Jeg gider ikke have barer, hvor protein % er for lav. Så går pointen jo ligesom væk.

Questbarerne er gode, fordi man kan få varianter der ikke er med chokoladeovertræk, hvilket er ret godt til her i Indien grundet varmen. Desuden syntes jeg de har en god konsistens og smag. Det skal siges, at jeg ikke har smagt alle varianter. Cashew/kokos smager fantastisk og her får du 170 kcal med 20 gr protein - perfekt.

Chokolite er en dejlig lille bar at have med – der er ca 100 kcal og 10 gr protein. Så ønsker man at spare på kcal er denne perfekt.

Carbdiet smager super, især den med rosted coconut – ren Bounty bar og så er der 20 gr protein i baren, hvilket jeg egentlig helst vil have.

En sidste favorit bar som jeg ser lidt mere som slik er Supreme – rocky road. ELSKER DEN BAR. Jeg køber den dog kun i den lille udgave, da den store bar indeholder ret mange kcal.
Hvis du anvender denne kode, kan du få op til 10$ rabat på din bestilling: VAK476

Man kan mene hvad man vil om proteinbarer, men for mig, så er det min lille snack, som jeg ofte spiser i stedet for at spise slik eller andet usundt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar