Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 13. september 2013

Kæmper

Jeg syntes jeg kæmper lidt for tiden. Ikke at jeg er på diæt men min motivation og mine tanker er ikke 100% fokuseret på træning.
Jeg kommer afsted og yder en hæderlig i datas, men mangler bare lige det sidste, for at være helt tilfreds.

Det er weekend lige om lidt og det skal nok hjælpe på det, og imorgen står den nemlig også på en badminton dyst. Kan mærke det er ret rart med lidt afveksling på træningsfronten.

Men en ting jeg nyder hver morgen med glæde er min Shake efter træning samt min elskede havregrød. Havregrød blandet med mandler og med kanel og sukrin på toppen. Det er en sikker vinder hver gang :-)

Rigtig go dag derude og dejligt med weekend lige om hjørnet


Ingen kommentarer:

Send en kommentar