Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 12. september 2013

Ude at rytme

Sådan føler jeg mig pt. Og blot efter to dage uden træning - det føles som en uge siden jeg trænede sidst. Jeg har ikke helt været på toppen de sidste par dage og har derfor måtte droppe træning. Maven er ikke god, men i bedring. Derfor tog jeg afsted imorges, vidste godt det ikke ville blive en super omgang træning, men for mig var det mere vigtigt at komme tilbage i rytmen igen.

Det er hårdt at slippe ens gode rytme med træning og kost, for det er bestemt ikke nemt at komme tilbage. Og nu lyder to dage jo af af ingenting, men når man ikke har det helt godt, så føles ens form bare elendig.
Det kom helt af sig selv, at træne lidt lettere end normalt imorges, for havde kvalme hvis jeg pressede mig for meget. Det lyder måske ikke specielt sundt eller hyggeligt, men det var faktisk dejligt bare at svede lidt igen.

Så ens træning behøves ikke at være 100 % hver gang - det er bedre at komme afsted og lave lidt end at blive hjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar