Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 29. september 2014

Trouble...

Im in trouble!

Jeg skulle blot hurtigt ned i byen idag, for at købe nogle squash bolde til på torsdag, hvor vi er nogle stykker fra arbejdet, der skal ud at spille squash. Og jeg fik da også købt boldende, men skulle jo liiige kigge mig lidt rundt i butikken. Og det kan jeg åbenbart ikke.
Altså bare kigge. Jeg ved ikke hvad det er med fitness/sportstøj og mig, men jeg kan købe mig fattig i det. Jeg ville tror jeg bruger flere penge på sporst tøj/sko end almindeligt tøj.

Det er bare lækkert lige at få noget nyt træningstøj og ja det giver lidt ekstra motivation til træningen.

Og det var netop hvad der skete idag - købte mig et par nye bukser - havde luret lidt på dem i forvejen, så da jeg så dem, var jeg solgt. Og ikke i tvivl om at jeg måtte eje dem. Så jeg er nu et styk trænings bukser rigere og lidt flere point på motivations kontoen, men færre på bankbogen.

Note til mig selv: hold dig væk fra sportsbutikker, hvis du ikke mangler noget :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar