Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 19. september 2014

OLYMPIA

Så sker det lige om lidt. Den største og mest prestige fyldte fitness konkurrence finder sted imorgen og jeg glæder mig super meget til at følge med. Det bliver nok noget med søndag morgen dansk tid finalerne finder sted, da det foregår i USA.

Det er alle de store stjerne der stiller op og mange har jeg været så heldig at se live i bla Indien til en stor international konkurrence: Phil Heath, Nicole Wilkins, Kai Greene, Dana Linn Bailey er alle nogle jeg glæder mig til at følge og nogle jeg har oplevet live.

Og at jeg så fik pakkepost idag, gjorde blot min weekend endnu bedre. Ny trænings top, som jeg allerede glæder mig til at træne i.

Er dog pt i dilemma, da jeg har forelsket mig i et par nye sko og kan ikke helt finde ud af om jeg bare må have dem... Hmmm

Nicole og Dana - 2 super flotte kvinder i hver deres klasse dvs størrelse. Men begge i min verden super flotte. Og mon ikke de begge vinder i hver deres klasse......
Mon ikke hun vi der igen i år i figure klassen??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar