Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 27. september 2014

DM2014 og yndlings morgenmad


Så er weekenden kommet hvor der er DM i fitness og bodybuilding i Herning. Jeg skal desværre hverken deltage eller være tilskuer, kun fra nettet af, for det livestreames.

Men jeg savner det. Det kan lyde underligt, for hvorfor savne diætmad, sultne dage, trætte dage, mindre social aktivitet osv. Men det er bare fedt og giver så meget til en selv. Det er en super fed rejse frem mod den scene, og selve dagen på scenen er bare kronen på værket.

At være i sit livs form, givet alt hvad man har, det er en fed følelse...
Så ja jeg savner det!

Nå men jeg lader op med en dejlig omgang morgenmad inden træning og livestream. Rigtig go weekend!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar