Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 2. september 2014

Push it!

Havde en super fed træning idag og top motiveret skulle nemlig træne med en tidl. kollega, og en fyr der løfter en del tungere end mig. Men det er total motivation for mig, for så bliver jeg maks presset, hvilket er fedt.
Så der var fuld gas på de tunge vægte og er spændt på at mærke min krop imorgen.

Det var super rart at have en omgang styrketræning med fuld motivation, for syntes det var ved at være et stykke tid siden sidst. Min motivation har kørt lidt op og ned og frem og tilbage mellem styrke og løb.

Jeg har tænkt meget over, om jeg burde lægge min træning om og træne på en helt anden måde i en periode, blot for at ruske det hele lidt op. Men ikke helt fundet ud af hvad jeg vil.
Så det var dejligt at have motivationen tilbage på styrketræningen.

Maden blev hurtig wok på panden med kylling og grøntsager i lidt tomatsovs med guagamole. Super lækkert og utrolig nemt - kyllingen var nemlig forstegt (kan købes i Netto som filet eller kyllinge stykker). Det er den nemme metode og det fungere bare bedst for mig, når jeg ikke rigtig gidet lave mad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar