Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 7. september 2014

Pakkepost...

Det er virkelig lig med pakkeglæde. Og det fedeste er når man skal prøve noget nyt. Denne gang var det en pakke fra Energilageret, der har været så super søde at sende mig denne pakke til test.

Pakken indeholder proteinpulver fra Bodylab med deres helt nye smag, jordbær og hvid chokolade. Jeg har faktisk aldrig prøver bodylabs proteinpulver før, så var meget spændt. Og jordbær med hvid chokolade kan både gå hen og være super lækker eller alt for syntetisk. Men denne var lækker og smager dessert agtig. Lidt tynd i konsistens, men det er jo blot et spørgsmål om at putte lidt mindre vand i.

Glæder mig til at bage med det, for det kan da kun blive et hit.

Der er virkelig mange spændende produkter på Energilageret, og også mine elskede proteinbarer fra Quest. Fik da også lige spist dagens Quest bar idag, selvom jeg absolut har lavet intet idag.

Har været supporter for min kæreste til 1/2 marathon idag i Århus, og har da også rendt rundt i træningstøj hele dagen. Blot ikke taget brug af det. Det var virkelig været i afslapningens tegn, hvilket også er rart og vigtigt noglegange.

Tror min krop havde brug for hvile idag, men når man sidder og ser fitness konkurrence over nettet (live fra newcomers 2014) så har jeg da følt mig lad og ufit.

Savner at stå på den scene og har virkelig lyst til at skulle prøve det igen......

Live stream fra newcomers 2014

Ingen kommentarer:

Send en kommentar