Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 25. september 2014

Questbarer

Jeg må nok inddrømme, at jeg er blevet en smule afhængig af mine Quest barer. Men jeg syntes de smager godt og så er de ret fornuftige mht kalorier og protein indhold. Det er ikke den ultimative bedste bar jeg har smagt, men når jeg vægter snag, kalorie indhold, sukkerindhold og protein indhold sammen, så ligger de helt i top.

Der er nogle af dem der er bedre end andre, og jeg er klart mest til dem med "chunks" ala chokolade stykker. Derfor har jeg 3 smagsvarianter der går igen

  • White chocolate Raspberry (nok min favorit)
  • Chocolate chip cookie Dough
  • Double chocolate chunk
Det er ikke en traditionel proteinbar med chokoladeovertræk, men jeg elsker deres konsistens og ja igen de dejlige store chokolade stykker. Der er 20 gr protein i en bar og mellem 160 til 190 kcal or bar (af dem ovenfor).

Og så er de bare super gode at bruge som en sund lille dessert 😄


Ingen kommentarer:

Send en kommentar