Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 20. september 2014

Venter i spænding.,..

Så blev jeg solgt eller måtte overgive mig.. Måtte simpelthen eje de sko, jeg havde forelsket mig i. Så nu er de bestilt og venter blot på, at de kommer med posten. Kan næsten ikke vente.. De er så fine og sikker på jeg bliver super glade for dem.
Jeg køber næsten alke mine træningssko over nettet i enten Tyskland eller UK, da det ofte er noget billigere - også selvom der kommer fragt oveni.

Vågnede ellers kl 05.00 imorges - hvorfor aner jeg ikke, men udnyttede tiden til at se Olympia, men
Kaffe skulle det til idag, blendicarno
Nam nam
det mest spændende kommer i nat og tror desværre jeg kommer til at være lidt for træt i aften/nat. Mangler jo lidt søvn.

Link til live stream, for natteravnene: http://streaming.bodybuilding.com/2014-olympia-webcast/

Så nu hygges der med frugt, Nellie Dellies sukkerfri chokolade (elsker det), alm chokolade til Michael samt Questbar til mig. Det må da være den perfekte lørdags snack.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar