Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 14. september 2014

Just do it

Idag kunne jeg desværre ikke nå min bike time, som jeg har undervist i nogle søndage, og troede
Work that booty :-)
derfor ikke jeg ville komme til at træne.
Men min vilje vandt over sofaen her til aften og jeg kom afsted. Egentlig til en ret god omgang træning.

Man kan vælge at se på det fra offer rollen - åh hvor er det synd for mig, jeg er træt osv. Eller tage teten i egen hånd og sige, jeg vil og jeg kan - just do it.
Hvilket jeg så gjorde. Det sen søndag aften træning, men det var dejligt.
Og er så glad for, at jeg kom afsted, og man fortryder jo aldrig en træning, men fortryder ofte man ikke kom afsted.

Super omgang styrke afsluttet med 10 min på stairmaster eller hvad den nu hedder. Den går godt i balderne :-)

Og så har mit nye proteinpulver fra Bodylab faktisk gået hen og vundet endnu mere på mig. Jeg glædede mig helt til at få min shake efter træning, med smagen jordbær og hvid chokolade.
Når den lige er shaket godt og grundigt, så bliver den dejlig cremet og lidt milkshake agtig. Så jeg er super glad for pakken fra Energilageret med mit pulver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar