Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 26. september 2014

En noget anderledes træning

Det må man sige det var idag og slet ikke som planlagt, men super sjovt. Jeg kommer ned i centeret og står og snakker med noget personale inden jeg får taget mig sammen til at komme igang. Men jeg nær kun lige at fylde min vandflaske op, inden en receptionist kommer hen og spørger, om jeg ikke er step instruktør. Jeg væver lidt, da jeg jo ikke har undervist i step i 2 år.

Men der mangler akut en instruktør, da hende der er igang med at undervise er blevet skadet. Jeg føler mig en lille smule presset, da mine step programmer ligger lidt langt væk i erindringer, men tænker, jo det kan jeg da. Vi kan jo ikke have en hel sal med medlemmer stående uden instruktør.

Så jeg hopper ind på timen, freestyler lidt koreografi til timen og prøver at lære det de allerede har lært.

Det skal siges at step ikke er det nemmeste at undervise i, da der skal laves koreografi til timen og den skal bygges grundigt op, hvilket for mig normalt kræver forberedelse.
Syntes faktisk det gik helt super og havde det selv ret sjovt.  Kunne da lige mærke, at jeg egentlig savnede mine gamle step timer.

Nå men så fik jeg da lige lavet lidt cardio inden jeg kom igang med min styrketræning. Sjov og anderledes fredags træning.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar