Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 8. september 2014

Dinner & Dessert

Efter en dejlig omgang træning så var det hjem og lave lidt dejlig mad. Jeg er begyndt at blive ret begejstret for wok mad, da det er super nemt og en let måde at få en masse grøntsager på.

Jeg bruger blot hvad jeg har i køleskabet og tilsætter blot lidt pesto eller lignende til sidst. Idag dryssede jeg kokos over, hvilket var super lækkert.

Og kokos var noget der gik igen til aftenens dessert - Jordbær muffins med kokos.

De er glutenfri og igen super nemme at lave. Desuden er de høje på protein og lave på kulhydrater, hvorfor jeg ofte anvender mine muffins som et mellem måltid, jeg kan have med på jobbet.
Så har jeg lidt lækkert til om eftermiddagen, og derved har jeg lettere ved ikke at blive fristet af andre søde sager.
Idag fik jeg så bagt med mit nye proteinpulver og der er helt sikkert genvalg :-)

Jordbær muffins med kokos
  • 1 banan
  • 6 æggehvider
  • 50 gr jordbær/hvid chokolade protein (kan købes her)
  • 2 ss HUSK (kan droppes)
  • 2 ss kokos
  • 5-10 jordbær (alf efter str)
Banan, æggehvider og proteinpulver blendes. HUSK og kokos tilsættes og der røres let rundt. Massen hældes i muffins forme og et par jordbær stykker ligges i hver muffin.



Bages i ovnen ved 200 gr i ca 20 min. Enjoy :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar