Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 28. september 2014

Just do it

Det er søndag eftermiddag/aften og jeg er pænt træt, men får sparket mig bagi og kommer afsted til træning, selvom kl er 18.30, da jeg rammer fitness centeret. Dedikeret og motiveret. Har set på super flotte atleter til DM i fitness og det giver motivation. Så jeg må afsted, for at blive bedre og stærkere. For der er altid noget at arbejde med og vil gerne forbedre min form og styrke.

Og det er fedt at komme afsted og få trænet godt igennem. Sluttede af med lidt armbøjninger, for lige at presse det sidste ud af kroppen. Just do it - der findes ingen gode undskyldninger :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar