Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 6. september 2014

Sukkerfri september

Jeg startede jo med at sige at dette var ikke noget problem, men så kom jeg på andre tanker. For ja jeg har allerede fået sukker.

Det startede på kursus i torsdags, hvor jeg spiste nogle nødde snacks, som ved nærmere eftertanke helt sikkert har indeholdt sukker. Igår var det så brunch på jobbet, hvor jeg pænt fik udenom pandekager og nutella.
Men jeg fik yoghurt med mysli og der var chokolade i myslien, dvs igen sukker. Og det kunne jo også godt have været sukker i yoghurten.

Og så var der fødselsdag igår aftes, hvor jeg fik lidt seedet, igen sukker.

Og jeg som troede det at holde sig fra sukker var nemt, men der er sukker i så mange ting vi spiser til dagligt. Også ketchup som jeg er stor elsker af.

At holde sig fra slik og kager og noget nemmere men sukker generelt er ret svært.

Men det betyder ikke at jeg på dag 6 kaster håndklædet i ringen. Jeg forsætter og prøver at tænke over, hvor der er sukker i, og hvor jeg kan undgå det, udover slik og kage.

Brunch på jobbet igår, og ja var da lige oppe og hente lidt mere.... Smagte max godt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar