Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 2. marts 2014

Lørdags løft og løb

Super træning lørdag - havde en træningsaftale og der var dømt dødløft, ben og løb på programmet.

Den fik fuld gas og det var en af de dage hvor jeg var tæt på at kaste op.
Jeg forsøgte mig for første gang med et bælte under dødløft og kan ikke helt finde ud af, om jeg helt er vild med det.

Jeg havde ihvertfald spændt det godt ind (måske det liiige var lidt for lille til mig). Og da jeg så forsøgte mig med de 105 kg igen og bæltet pressede godt i d i maven, ja kan kun sige det var ret ubehageligt og opkast fornemmelsen var på vej. Men men fik stangen løftet igen, så var glad :-)

Nå men ud over det var det super træning. Vi sluttede af med 5 km intervalløb. Mega hårdt og var seriøst helt færdig efterfølgende !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar