Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 20. marts 2014

At tælle kalorier...

Happiness = 4 kg Scitec Delite med
chokolade stykker. Elsker dette produkt/smag !
Nu er jeg ved at have gennemført 3 uger med kalorietælling og jeg syntes egentlig det er gået helt fint. Fokus er pt på cut, dvs vægten skal lidt ned. Jeg gør dette både med øget cardio og ved at tælle kalorier.
For du kan træne lige så tosset du vil, men hvis du ikke har styr på det du putter i munden, så sker der ingen mirakler.

Jeg kører ikke efter nogle fancy kurer, da jeg ikke helt tror på det. Jeg har tidligere været et kur menneske, men ser det langt fra som vejen frem. Hav en sund holdning til det man putter i munden og ikke et eller andet quick fix, eller noget nogen lige har fundet på at spise efter.

Imorgen er veje dag, og jeg er sku lidt spændt på at se, om der er sket noget siden start. Jeg har ikke en dag trådt ved siden af mht at overholde de antal kalorier, jeg gerne vil holde mig indenfor. Det er jeg ret stolt af, for det har dælme været tæt på mange gange.
Hvis jeg ikke havde talt kalorier, så havde jeg helt sikkert spist mange flere kalorier end jeg gør nu.

Jeg føler der er sket noget siden for 3 uger siden, men tallene skal jo tælle for sig selv - og det må vi så håbe det gør imorgen :-)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar