Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 3. marts 2014

Status på "diæt" - 1 uge gennemført

Jeg kører ikke på en konkurrence diæt, men jeg prøver at kontrollere min kost og dyrke lidt mere cardio end normalt sammen med min styrketræning, for at cutte lidt ned igen.

Og hvad er status så?

Ja jeg er som alle andre - utålmodig. Jeg kan jeg ikke forstå hvorfor jeg ikke allerede får resultater og er blevet tynd og markeret.
De første par dage var det øgede cardio fokus mega fedt. Jeg havde savnet at brænde igennem, men den lyst blev hurtigt stillet.
Og hvad så? Ja selvfølgelig forsætter jeg, der er jo kun gået lidt over en uge og jeg ved det tager tid.

Jeg tracker min kost, for at have lidt kontrol over mit kalorie indtag, og idag er ikke en god dag. Allerede inden aftensmad havde jeg spist alle dagens kalorier.
Overvejede et split sekund at bare give den gas og være ligeglad, men det duer jo heller ikke. Så har jeg bare endnu mere at skulle arbejde af bagefter. Målet skal man aldrig glemme - det er det der får en igennem på selv de lidt hårdere dage.

Men det er ok med en off-dag, for igår fik den fuld gas - min første spinning time som instruktør. Eller det vil sige jeg har undervist i over 10 år, men jo haft 2 års pause pga mit Indien eventyr. Fedt at være tilbage på cyklen og kondien kunne heldigvis holde til en hel time.

Må sidde og sutte lidt i min cola light resten af aftenen, for ikke at blive fristet af andre lækre sager.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar