Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 12. marts 2014

Lyt til din krop

Dette er netop hvad jeg gør idag. Jeg føler mig langt fra på toppen og føler jeg er på det stadige, hvor jeg ikke ved om det bliver værre eller jeg bare skal sove på det. Jeg er snottet i hele hovedet og mega træt.
Planen var en gang løb ude i det fri, for at nyde det gode vejr og se hvad mine ben egenlig kan holde af fart ude i det fri. Jeg har ikke været ude at løbe i ca 1½ måned, men jeg kan mærke lysten lidt kommer med dette lækre solsinsvejr.
Hvis energien havde været til det, ville jeg slutte af nede i fitness og styrketræne lidt. Men det blev alt sammen droppet idag.

Det er enormt vigtigt at lytte til sin krop i forbindelse med træning. Jeg har selv været ekstrem dårlig til dette men er blevet meget bedre igennem årene. Under sygdom er kroppen som regel på overarbejde, så der er ingen grund til at stresse den endnu mere.
Og en ekstra dags pause skader intet - selvom ens hoved kan fortælle en noget andet.

Krydser fingre for lidt mere energi og kræfter imorgen og så vil jeg ligge mig på sofaen med en lille hygge tallerken.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar