Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 15. marts 2014

Selvforkælelse

Ligger syg, desværre. Har gjort det siden onsdag aften og magter snart ikke længere at ligge på min sofa, men orker ikke andet. Energien er i bund. Jeg har desuden haft lyst til de mest mærkelige ting at spise. Ting som jeg normalt ikke ville spise. Har haft den største trang til friskbagt brød, derudover pizza, slik, chokolade ect.
Jeg tror rent faktisk ikke jeg ville have lyst til det, hvis det først var der, men har bare lyst til alt og så alligevel ingenting. Så en reklame fra Haribo og havde bare lyst til det. Det samme med chokoladen. Men lysten forsvinder hurtigt igen.


Jeg savner at komme ud, savner min træning. Har derfor forkælet mig lidt med en quest bar. Der er
meget hype omkring dem, men jeg syntes de er gode. Jeg var ligeledes ret glad for dem i Indien, da dem jeg har prøvet ikke har været overtrumket med chokolade. Og det er ret praktisk i varmen.
Men nu er det jo ikke så varmt herhjemme, så jeg lunede min kort i microbølge ovnen. Og det var virkelig en succes.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring, håber snart du er på højkant igen. Tak for en rigtig god blog:)

    SvarSlet
  2. Tak for din dejlige kommentar Heidi. Og glæder mig du kan lide bloggen :-)

    SvarSlet