Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 17. marts 2014

Im back...

Efter en hel skidt uge i sidste uge, men det meste af tiden tilbragt i min seng eller på sofaen, var det ret rart at komme til træning idag. Må sige at jeg i den grad har fået holdt hviledagen for den næste lange periode.
Men efterfulgt af alt for mange hviledagen (=sygedage), ja så var motivationen til at komme afsted helt i top. Energien ikke helt, men der er ikke det en redbull ikke kan klare.

Og idag blev der trænet i min specielle bluse fra Golds Gym i Mumbai. En bluse jeg måtte gøre mig fortjent til. Forstået på den måde, at der var et spinning event i centeret, som man skulle kvalificere sig til. Ja lidt a la optagelselses prøve. Man skulle køre på nogle bestemte timer og derefter blev der frigivet en liste, over dem det havde kvalificeret sig til det store spinning event.
Jeg klarede mig igennem og fik derved min bluse og kom til eventet :-)

Det var lidt sjovt og skørt, men det er et godt minde og blusen minder mig om mange gode trænings stunder i Golds i Mumbai, hvor jeg brugte ret mange timer, da jeg boede i Mumbai.

Nå men jeg er igang igen, yes Im back !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar