Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 24. februar 2014

Trænings skifte - cardio bring it on !

Så er det nu, jeg begynder for alvor at ændre i træning og kost. Har kørt meget lidt cardio og masser af mad i ca 1 1/2 måned og kører nu lidt diæt agtig tilstand. Og som skrevet før, så har jeg glædet mig til det. Glæder mig til cardio og glædet mig til at føle mig i form.
Og den har fået fuld gas i weekenden. Gik lidt amok lørdag med slik - så meget amok, at jeg måtte ligge resten af aftenen på sofaen med mavekrampe og opkast fornemmelser. Det er ret utroligt, hvad sukker har af påvirkning på kroppen, når man ikke er vant til at få det.

Idag var jeg så oppe at træne kl 05.30 - ikke noget jeg normalt vil foretrække, men skulle følge  min kæreste til toget, og så var jeg jo oppe. Men min krop er bare ikke helt så frisk og stærk, som om eftermiddagen/aftenen. Men nu er ugen da skudt igang.

Jeg er spændt på hvad jeg kan opnå med kroppen. Fik taget lidt billeder imorges til sammenligning senere. Flere kommer af bagsiden.


Der må da gemme sig lidt markering af mavemuskler sig et eller andet sted - venter i spænding....

Billeder fra weekenden - glæder mig til at få cuttet lidt ned, så skulder markeringer bliver lidt tydeligere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar