Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 13. februar 2014

Slap

Øv fik lige nedtur idag til træning. Ville testei dødløft og kan så konstatere, at jeg bestemt ikke er stærk eller styrkeløfter. Heller ikke noget jeg overhovedet har trænet i, men havde måske håbet på mere.

Jeg er jeg en ret høj pige og ikke lille og bum stærk. Jeg ved endnu ikke hvad mit maks helt er, andet end jeg kunne tage 5 gentagelser med 90 kg. Men da jeg så satte det op til 100 kg var jeg sat. Og i mit hovede tænker jeg, at hvis jeg ikke kan tage bare en gentagelse på over 100 kg, så er jeg ikke stærk, men måske bare mere almindelig. Og havde lige håbet på, at jeg var lidt stærkere.

Men det er jo ikke nemt, når man vil det hele på en gang. Jeg vil være stærkere, have mere masse, tage flere ophævninger, kunne lave dips og løbe hurtigere. Og når man så rammer en dag, hvor man bliver bekræftet i, at det kan man ikke, så føler man sig lidt slap og lidt umotiveret.

Det skal ikke få mig ud af kurs, andet end jeg kan kun blive bedre ved at træne, og kan bare glæde mig over at det var min pr i dødløft idag. Så imorgen er der en ny dag og en helt ny test, jeg skal forsøge mig i.... :-) Håber på lidt mere optur der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar