Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 1. februar 2014

Grow shoulder grow

Grow shoulder grow
Min optur er tilbagevendt og havde mig en super omgang træning idag. Der vil altid komme op og nedture i ens træning og motivation, det er bare et spørgsmål om, ikke at lade ens nedture slå en ud af kurs. For motivationen skal nok komme igen.

Og den var tilbage idag. Fik igen idag lavet 8 ophævninger, så nu må målet da være 10 stk. Det skal dog siges at jeg kun har lavet 8 stk 3 gange, men jeg må bare øve og træne.

Ellers var det skulder der stod for skud idag og elsker at træne skulder. Ville blot ønske de ville vokse noget hurtigere. Jeg kan se en forskel fra tidligere, men mere vil jo have mere...

Jeg er stadig i min fokus på styrke periode, og prøver at få lidt mere masse på. Jeg har faktisk haft det overraskende godt med at lave mindre cardio, men jeg tænker også over hvad jeg spiser, for ikke at bare blive tyk. Har ellers haft hvad man kunne kalde carb- up dag idag, fange havde mine to nevøer på besøg og der blev bagt boller. Nybagte boller med peanutbutter, hvad ellers?? Noget jeg ikke kan modstå.

Jeg har nu en måned mere at køre på med øget styrke, hvorefter planen er at køre mere cardio på, for at cutte lidt ned igen. Elsker projekter og elsker at teste, hvad det kan give mig af resultater. Man bliver nødt til at teste hvad der virker bedst for en selv, da vi alle er forskellige og reagerer på forskellige ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar