Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 27. februar 2014

Ny pr, -> motivations booster !

Det var en af de der dage, hvor motivationen ikke var i top. Det var den faktisk heller ikke igår, men så er det her det hjælper at have en plan og et mål, for at komme afsted til træning. Man kan ikke have en super god dag hver dag, og motivationen vil svinge. Men at have en plan hjælper bare super meget med at komme afsted.

Idag skulle jeg træne sammen med en makker, hvilket virkelig kan give et motivations boost, så dette kan klart anbefales, hvis ens motivation er lidt lav.
Og det fede af det hele var så at jeg fik sat ny pr idag i dødløft - 105 kg. Det er ret vildt for mig at kunne løfte så meget. Men desværre er min teknik ikke helt perfekt, så kan mærke jeg skal passe på min ryg. Og et nok lidt nervøs for at løfte tungere end dette.

Men jeg er da lidt glad og stolt. Og denne pr er da noget der er med til at motivere - at se fremgang og resultater. Det er næsten alfa og omega at se fremgang, for at bevare motivationen. Men det kræver at man holder ved og ikke giver op undervejs. For fremgang kommer ikke ved hver træning, men det er et skridt på rette vej.

Keep it up!


Desværre blev der først filmet lidt sent i forhold til mit løft. Men teknikken er som sagt heller ikke noget at prale af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar