Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 22. februar 2014

Mentalt afhængig - af cardio

Så er jeg startet op igen på lidt mere cardio i min træning - kunne faktisk ikke vente længere. Det er lidt skørt, for har igennem næsten 2 uger begyndt at føle mig tyk og ikke i form. Men nu efter to dage med styrke OG cardio, ja så føler jeg mig meget bedre tilpas i min krop.
Og jeg ved jo godt at jeg ikke lige har smidt 1 eller 2 kg på de to dage, men har bare følelsen af at være mere tilpas.

Jeg må jo nok bare indrømme, at jeg er lidt cardio afhængig. Det er jeg bestemt også af styrketræning. For hvis jeg trappede lidt ned på dette, ville jeg føle at mine muskler begyndte at "skrumpe". Det foregår alt sammen i mit hoved, det ved jeg godt og må bare indrømme at jeg er afhængig af min træning, både styrke som cardio.

Dagens ryg posering - er egentlig begyndt at blive ok tilfreds med resultatet. Gad vide hvordan den ville se ud, hvis jeg kan cutte mig endnu længere ned......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar