Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 18. februar 2014

Motivation, fitness magasiner

Jeg hører til typen, der godt kan lide en fysisk bog og et fysisk blad. Jeg syntes ikke det er det samme at sidde og læse et blad online, som at sidde med det fysisk i sofaen. For det er motivation for mig, at læse og flotte atleter og gode historier.
Derfor glæder jeg mig super meget til mit nye abonnement på muscle and fitness hers kommer med posten. Fik det nemlig i fødselsdagsgave :-) og kom derfor til at grine lidt, da jeg fandt et gammelt fitness magasin i mine flyttekasser.

Man må sige at forsiden har ændret sig. Ja jeg ved godt at dette er et dansk blad og muscle and fitness hers er amerikansk, men der er da sket lidt gennem tiden.
Workout & fitness magasinet er fra 2003, som jeg ikke umiddelbart syntes er så lang tid siden, men krops idealet for en kvinde har rykket sig en del. Der er meget mere fokus på at være markeret og veltrænet som kvinde, hvilket jeg bestemt kan lide.

Jeg vil nyde min kop kaffe sammen med lidt gamle historier om mr fitness konkurrence anno 2003. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar