Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 9. februar 2014

Be my valentine

Valentins muffins med bær.
Så er der ikke længe til Valentins dag. Ikke at det er noget jeg går meget op i, men det er da en let undskyldning til at forkæle sin nærmeste og hygge lidt. Iår bliver det dog med mig selv, men derfor kan jo godt gå lidt i Valentins mode.
Det har jeg så gjort med protein muffins - selvfølgelig !

Fik lavet to slags. En chokolade muffins ala drømmekage og en med røde bær, lidt mere oplagt til dagen.
Valentinsmuffins med bær er bagt udfra denne opskrift, blot i hjerte forme. Chokolade Valentins muffins lavede jeg udfra følgende opskrift.

Valentins chokolade muffins:
  • 9 æggehvider
  • 1 banan
  • 1 æble
  • 40 gr havregryn
  • 15 gr kakao
  • 50 gr chokolade proteinpulver
Det hele blandes og blendes til en jævn masse. Hældes i hjerneforme og bages ved ca 200 gr i ca 20 min. De nybagte muffins kan nydes som de er, eller pyntes med chokolade/kokos glasur/toppings for at gøre dem ekstra lækre.
Til glasur/toppings blandede jeg blot chokolade protein pulver, kokos, lidt kakao pulver og lidt instant coffee. Vand tilsættes til den rette konsistens opnået og smøres over muffins.

Chokolade Valentins muffins

Ingen kommentarer:

Send en kommentar