Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 12. februar 2014

Hvornår er man tilfreds?

Det kan jeg i de her dage godt spørge mig selv om. Der foregår en masse tanker i mit hoved om hvad det lige er jeg vil.
Pt er planen at jeg kører på med at få lidt mere masse på frem mod slut februar,  for her får jeg besøg af min kæreste,så derfor en god skille dato fra at gå fra at bygge mere på, til at cutte ned.
Så marts og april ville være cutte måneder, med mere cardio på planen.

Men jeg begynder at tvivle om, jeg syntes at jeg har fået bygget nok masse på. Men hvornår er nok nok? Vil man ikke altid have mere?
Jeg blev spurgt om dette den anden dag og kan faktisk ikke helt definere, hvornår nok er nok. For der er jo altid lige et eller andet, man lige kan arbejde med og forbedre.
Lige meget hvad man vil med sin krop, bygge mere masse på eller tabe sig, så tror jeg aldrig man bliver helt tilfreds. Man vil altid lige lidt mere....
Nå men februar er jo ikke slut endnu, så jeg kører stadig på med masser af styrketræning og noget mindre cardio.

Måske når min finger begynder at se sådan ud, at grænsen er nået :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar