Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 19. februar 2014

Luk mig ud.....

Smiler efter dagens træning, men "venter" i
spænding på at lukke min lille duracel kanin ud
Føler mig tyk og utilpas i min krop og længes i den grad nu efter mere cardio. Jeg regner med at køre på med opbygning 1-2 uger mere og så står der cardio på programmet igen.

Om jeg har fået mere masse på kroppen er et godt spørgsmål. Men jeg har opnået en ting. Øget lyst til cardio og træning. Min duracel kanin hopper rundt inde i kroppen og venter bare på, der trykkes på start knappen.

Og det er da fedt at glæde sig til mere træning og være fuldt ud motiveret. For jeg føler mig lidt ved siden af min krop. Og jeg ved det er mere en følelse end reelt udseende. Ja jeg har taget lidt på, men føler mig som en hval.

Nå men jeg hænger i og venter blot på at slippe min indre kanin løs :-) for den vil enormt gerne ud !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar