Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 3. februar 2014

I got the power

Der findes mange måde at gøre sig klar til en omgang træning - og mange pulver, piller drikke osv til at hjælpe til øget energi og større udholdenhed. Og hvad virker så og hvad er bare fup?
Det er svært at komme igennem junglen af pre-workout produkter og jeg har efterhånden prøvet nogle stykker.
Der er studier, der beviser en effekt ved nogle produkter, så som koffein og kreatin, men det er efter min mening også individuelt, hvordan disse preworkout produkter virker og mindst men ikke alt troen på det.

Jeg tror på det virker, og det er en måde for mig at mentalt forberede mig på min træning. Når jeg har drukket min pre-workout drik, så føler jeg mig mere klar. Og når man så ved at nogle af de ingredienser der er i ens drik er dokumenteret, hvorfor så ikke anvende det?
Ja det er dyrt og du kunne spise rosiner, bananer eller hvad man nu ellers tror på. Og det handler netop om tro kombineret med videnskab.

Så med min tro i baghovedet, så har jeg nu fået mig et nyt lager af min trylledrik, som jeg kalder mit pre-workout pulver. Jeg veksler mellem dette og mine energi piller, alt efter hvilken type træning jeg har på programmet. Im ready !

3 gange pulver og noget nyt jeg glæder mig super meget til at prøve...
Protein chokolade pudding... Nam nam


Ingen kommentarer:

Send en kommentar