Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 17. februar 2014

Status på projekt opbygning

Nu er jeg ved at nærme mig min slutdato mht at bygge mere masse på via mindre cardio og mere styrke. I starten kørte det helt perfekt og savnet til cardio var der ikke rigtig. Men i løbet af den sidste 1 1/2 uge er savnet ved at komme tilbage.
Af 2 årsager:
1. Jeg kan føle jeg har taget lidt på, især lige på maven, som ikke helt er flad længere.
2. Jeg føler mig lidt som en duracel kanin, der kun må være igang i 5 min, men har batteri til meget mere. Jeg føler mig ikke brændt igennem ved ren styrke træning. Jeg har savnet dage, hvor jeg bare er helt flad, som en kombi af styrke og cardio kan give mig.

Derfor var det optur idag, da jeg tillod mig en tur på løbebåndet. Det kriblede allerede i mine ben
igår, og glædede mig til at brænde lidt igennem med høj puls. Så lagde ud med 5 km idag inden styrke. Og de blev gennemført på 21.33 min. Så er ret godt tilfreds med stadig, at bevare min hastighed trods meget lidt fokus på løb og lidt ekstra vægt.
Og glæden ville ingen ende tage, da jeg fik løftet ny pr i dødløft (1 maks rep) - 97,5 kg. Ja ja der er mange det løfter meget mere, men jeg kigger indad og er bare glad for at kunne forbedre mig. Har trods alt kun forsøgt mig med styrkeløft 3 gange.
Og det er vigtigt at fokusere på sig selv og egne fremskridt. Andre kan man jo ikke gøre noget ved. Jeg er ikke selv særlig god til kun at kigge indad men jeg prøver !

Dagens aftensmad blev noget af et hit: indisk dahl med oksekødsfrikadeller, hakket gulerødder, tomat og mango. Super lækkert og dejlig mættende.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar