Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 31. oktober 2013

Out of office



Me today = cat tired.
Tog dette billede en dag i Mumbais gader,
selv en gadekat kan gå hen og blive træt
 Ja det er jeg i mere end en forstand... Er desværre blevet syg.. Total dårlig timing, som altid...
Imorges skulle mit photoshoot have fundet sted, men måtte aflyse.. Tis tis tis

Nå men ud over det så er der årets store fest på kontoret i aften og jeg havde i den grad glædet mig,men nej heller ingen fest til mig.

Imorgen tidlig står den på ferie i Sydindien og jeg har bare at være rask til dette. En rejse jeg har glædet mig til lige siden vi kom til Indien...

Nå men jeg vil pleje mig selv lidt mere og håbe jeg snart er rask igen.

Rest day.... . Nej her er det desværre rest days... Sygdom + ferie = rest days


Ingen kommentarer:

Send en kommentar