Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 19. oktober 2013

NM og proteinbarer

Idag er der Nordiske mesterskaber og jeg ønsker alle rigtig meget held og lykke. Alle disse konkurrencer, der er og har været i den sidste periode må fylde lidt i mit hovedet, for jeg drømmer åbenbart om det.

Den anden morgen vågnede jeg op og havde drømt, at jeg var med til DM. Jeg var egentlig kun tager til DM som tilskuer, men da der ikke var flere end 4 i min klasse belsuttede jeg mig for at hoppe på scenen. Ja ja bare sådan lige. Jeg havde af en eller anden grund min bikini med.

Nå men tilbage til virkeligheden og til NM idag, som jeg glæder mig til at følge lidt med i i løbet af dagen. Dette bliver idag fejret med mine hjemmelavede proteinbarer. De er virkelig nemme at lave og smager perfekt. Og da der ikke er det helt store marked for gode proteinbarer her i Indien, så må man jo lave dem selv...

Opskriften kan fndes her: Hjemmelavede proteinbarer. Jeg gav den lidt mere gas på proteinpulver og lidt mindre på havregryn, for at øge proteinindholdet


Ingen kommentarer:

Send en kommentar