Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 11. oktober 2013

Im ready - 5 dage i streg

Så er jeg ved at være klar. I nat flyver jeg nemlig på en mini ferie til Sri Lanka og glæder mig super meget til at se hvad det land bringer.

Derfor har den fået ekstra gas de sidste 5 dage i fitness. Afsted hver morgen og har trænet styrke + cardio hver dag. Kosten har ikke helt været på plads og der har været lidt for meget snack om aftenen, men har heller ikke gået efter en streng diæt plan.

Jeg er meget spændt på hvad de kommende 4 dage bringer mht træning og kost, men det må tiden jo vise. Kufferten er pakket med proteinpulver og træningstøj, så er jeg da ihvertfald forberedt :-)

Im ready . Sri lanka here I come...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar