Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 16. oktober 2013

Sri Lanka

Sidder netop nu og venter i lufthavnen på at flyve hjem til Mumbai.

Det har været en fantastisk mini ferie på 4 dage med masser af nye oplevelser. Træning har der desværre ikke været meget af. Der var fitness på det første hotel, men helt ærligt ville jeg ikke kalde det fitness. Der var vist en cykel, et løbebånd og en tredje ting i et lille rum. Ikke noget der inspirerede til træning.

På det tredje hotel var det lidt mere fitness og her fik jeg da gennemført en ok omgang træning. Maden hR været super på Sri Lanka. Alt er meget renere end Indien, så jeg har guffet løs i salater, fisk og frugt, hvilket ikke er noget jeg gør meget i Indien. Ukogte retter skal man passe på med.

Derfor var det ekstra dejligt bare at kunne spise løs.

Imorgen eller lidt senere på dagen står den på træning i Golds Gym hvilket jeg faktisk glæder mig til. Det er altid fedt at komme lidt væk, for det giver fornyet energi til at vende tilbage.

Nå men lidt billeder fra en dejlig mini ferie...

Fantastisk udsigt fra hotellet
Hvad har man ikke med på togturen.....??? Proteinpulver i sin vandflaske.. Ja da
Add caption

På elefant børnehjem.... Så dejligt et sted..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar