Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 2. oktober 2013

Helligdag = løb i Joggers Park

Det er Gandhi dag idag og dermed helligdag. Og som altid er fitness lukket på helligdage. Det er nu lidt træls, da man jo endelig har god tid til at træne. Nå men så måtte jeg jo en tur ud i det fri og løbe. Det er også ved at være ret mange måneder siden jeg har løbet i Joggers Park, som er en lille park, med en runde på ca 350 m. Så det skal løbes en del runder.. Men det er nu ok, parken ligger helt ned til vandet så det lufter lidt.

Jeg havde dog lykkelig glemt hvor varmt det er om morgen, og da jeg kom lidt senere op idag, fik jeg det at mærke. Kl 8 om morgenen er bare for sent at løbe i Mumbai nu. Solen havde allerede fået sin kraft og luftfugtigheden er høj. Det var VARMT. Tror jeg eftersvedte en halv time bagefter.

Jeg syntes egentlig det gik fint, det var hårdt men ikke noget jeg ikke kunne klare. Dejligt at kunne gennemføre en løbetræning uden afværge helt kvæstet bagefter.

Men jeg var stolt, fik løbet lidt over 8 km i heden og kunne derefter sidde i AC derhjemme og nyde min morgenmad.
Jeg magtede ikke min havregrød, da jeg var helt opkogt, så det blev yoghurt med chokolade protein pulver, banan og nøddemix. Så lækkert.
Desværre var det det sidste af min yndlings chokolade protein, og den er udsolgt alle steder hernede. Sikke noget tis. Så den blev nydt ekstra meget her til morgen.

Færdig og svedig efter morgen løbetur i det fri... Efterfulgt af dejlig morgenmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar