Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 11. oktober 2013

Forbillede....?

Jeg bliver så glad når jeg kan hjælpe og inspirere andre og det kan jeg i den grad hernede i Indien.

I mit fitness center, har jeg denne fyr (personlig træner der arbejder i centeret) som følger mig med hans øjne. I dag stod han helt tæt på mig da jeg sad på min spinning cykel. Det virkede ret irriterende og for en dansker alt for tæt på ens komfort zone. Men denne zone findes langt fra på samme måde i Indien. Men jeg ved jo blot at han syntes min træning er spændende, så jeg lader ham kigge J

På arbejdet har jeg hjulpet en fyr med kostomlægning og han føler sig mega inspireret af mig. Både på kosten men også på træningen. Det har bredt sig, så nu er der en pige på kontoret, der har meldt sig ind i samme fitness center som mig, for at blive inspireret af mig.

Og ikke nok med det, så kommer der flere hen til mig i dag og siger at de gerne vil adde mig på Facebook, for så kan de alle blive inspireret af mig.. Det er helt surrealistisk og føler det er lidt som at være en stjerne.

Men det glæder mig, at jeg kan være med til at få andre til at få en sundere livsstil

Her er en af mine inspirations kilder/personer. Hun er i mine øjne super smuk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar