Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 1. oktober 2013

Blød og saftig protein chokoladekage

Midt i min filosofi over mål og hvad jeg gerne vil rent træningsmæssigt, gav jeg mig til at bage. Her ved jeg da hvad jeg vil. Bage dejlige nemme, velsmagende, proteinrige og sunde kager.

Igen ren freestyle, men resultatet var wow. Blød og saftig chokoladekage. Og super nem. Opskriften blev ca som nedenstående


  • 8 æggehvider
  • 40 gr chokoladeprotein pulver (jeg brugte BSN Syntha-6 chocolate cake batter)
  • Ca 150 gr yoghurt (gerne en tyk en)
  • 1 banan
  • Kanel
  • 2 tsk husk
  • Instans kaffe (kan sløjfes)
Blend det hele godt sammen og hæld det i en form. Bages i ca 20 min ved 180 gr. Pas på ikke at bage kagen for længe, så den ikke tørret ud.

Færdig !

Lækker saftig chokoladekage samt muffins...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar