Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 16. oktober 2013

Bollywood !

Dejligt med en god omgang træning i Golds Gym - jeg var motiveret og klar til at give den gas. Det er så vigtigt at være mentalt til stede, for at få det meste ud af ens træning.

Og det var jeg idag - en god gang opladning med musik og preworkout pulver, så var jeg klar. Kommer derned og så er der proppet i receptionen. Der er noget film optagelser i Golds idag. Jeg spørger hvem der skal filmes og kender selvfølgelig ikke navnet på stjernen :-) Men det gør resten af centeret vist. Der er masser der kigger på imens optagelserne finder sted midt i centeret.

Nå men jeg træner på livet løs og slår min pull up rekord idag..JUBIII.. Kom op på 8 stk - ja ja det er ikke mange, men er bare glad for at kunne tage en mere end min tidligere pr. Mit mål er at komme op på 10 stk - gad vide hvornår dette sker...

Nå men efter en super omgang styrketræning, går jeg over på løbebåndet og så er der gang i Bollywood filmen igen - de stod lige bag ved mig imens jeg løb. Gad vide om man kommer med i en eller anden Bollywood film i baggrunden. Nå men efter 6 km på løbebåndet var jeg færdig og vil nu nyde resten af min fridag med lidt hjemmebag, hygge og pakken ud efter en vidunderlig ferie til Sri Lanka.

Til venstre de to Bollywood stjerner...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar