Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 24. oktober 2013

På rette vej mod målet

Jeg føler tingene lykkes for mig pt. Ofte hænger det også sammen. Er man glad og tilfreds, så kommer tingene bare lidt nemmere til en. Jeg er på rette vej og det givet mig bare mod på mere.

Træningen imorges var super og energien og motivationen var i top. Jeg fik presset mig selv i styrke og løbet 5 km uden problemer på løbebåndet. Jeg følte mig total ovenpå.

Kroppen føler jeg allerede har reageret positivt på de sidste 4 dages kost kontrol og træning. Men ofte er det lige så meget mentalt som fysisk. Træner og spiser man fornuftigt føler man sig bare meget mere tilpas.

Det er lige så meget følelsen som egentlig udseende. Men jeg er glad og kæmper mig videre til næste uge til mit mål - photoshoot :-)

Glem aldrig dit mål - det holder dig på rette kurs


Ingen kommentarer:

Send en kommentar