Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 8. oktober 2013

Nye tanker, nye mål

Efter lidt tænketid har jeg besluttet mig for at cutte lidt ned. Jeg vil egentlig gerne have mere masse på kroppen og bygge lidt mere op, men det er bare ikke nemt her i Indien af flere årsager.

Så istedetfor at stille mig selv mellem to stole og ikke rigtig komme videre andet end at blive frustreret, så må man jo vælge. Så der er stadig fuld gas på styrketræning, men blot med en god kombi cardio og kost kontrol.
Igår gik det super til træningen og faktisk også idag. Ikke at jeg kan prale af en super motivation, men jeg kommer afsted og får trænet godt igennem.

Jeg har de sidste to dage fundet mig en ny go ven i fitness centeret.... Spinning cyklen. De har fået en cykel med trænings programmer, tv, mulighed for tilkobling af iPod og meget mere. Den er super...

Så har kørt 1/2 time både igår og idag efter min styrke træning. Idag så jeg Avatar i tv og hørte 90'erne festen for fuld skrald. Så bliver det ikke bedre :-)
Computeren der er koblet til spinning cyklen..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar