Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 23. oktober 2013

1 uge til deadline.. Go go go

Så er der kommet en dato på min deadline. Omen uge skal jeg stå i skarp form.. Det er dæleme snart. Så der skal trænes hver dag og holdes kontrol på kosten.

Men jeg glæder mig lidt... Et photoshoot venter om lidt... Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente, men ser det bare som en sjov oplevelse..

Så imorges stod den på træning igen. Nu er der styrke og cardio på programmet hver dag. Jeg er spændt på at se hvad jeg kan nå et ændre på så kort tid. Men viljen er der :-)

Spinning med mig selv og 90'er festen i ørene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar