Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 26. oktober 2013

Yde for at nyde

Idag er vi på nok lækreste sted i Mumbai. En klub for primært expads og det er virkelig lækkert. Her er super pænt, god service, lækker mad, ja de perfekte rammer med pool og palmer.

Vi startede med et par timer ved poolen, men for at nyde skal man yde :-) så fitness tøjet var pakket, shake med i tasken og så en tur ned i deres fitness center.

Jeg var faktisk ret stærk idag og fik sat pr i dødløft, jo jo det kørte... Til jeg kom til løbebåndet. Ved ikke hvad der skete men havde sidestik og kvalme allerede efter 2 km. Så er der altså langt til 5 km.
Hvad gør man så? Bider tænderne sammen og kæmper. Det er min metode, for jeg hader at give op - det er ikke en mulighed. Men shit det var hårdt at komme op på 5 km. Det var hverken kønt eller hurtigt. Mit ansigstudtryk taler vist for sig selv.

Men nu ligger jeg glad og tilfreds og nyder pool og solen igen. Man må yde for at kunne nyde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar